miercuri, 14 decembrie 2011

Împodobirea bradului şi scrierea scrisorii pentru Moş Crăciun

      Marţi, 13 decembrie, am împodobit cu bucurie brăduţul din clasă. Suntem foarte mandri de cum a ieşit, mai ales că am participat aproape toţi. Ne-a părut rău de colegii noştri bolnavi care au lipsit şi nu au putut participa la acest eveniment.
      Apoi am realizat nişte picturi de sezon şi scrisori pentru Moş Crăciun. Am fost entuziasmaţi cand am realizat îngeraşii cu amprentele palmelor noastre.
              MOŞ  CRĂCIUN,  TE AŞTEPTĂM  CU  DRAG!...









































2 comentarii:

  1. totul ca la carte...sunt norocosi sa aiba o invatatoare care sa îi iubesca si sa li se dedice asa de mult...ati facut un brad superb...sa va bucurati din plin de sarbatori si un sfarsit de an cat mai bun iar anul 2012 sa vina cu satisfactii mai mari si bucurii mai multe ca in anul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, va multumim frumos! SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere