vineri, 5 aprilie 2013

Şcoala Altfel

          Zilele acestea au fost organizate diferite activităţi în cadrul săptămânii numite Să ştii mai multe, să fii mai bun. Astfel, luni am vizionat în clasă filmul Ice Age 3, marţi am fost la teatru şi am vizionat piesa Vânătorii de poveşti, apoi ne-am plimbat puţin în parcul de la Pădurice, miercuri am vizitat tipografia Gutenberg  şi s-a desfăşurat şi concursul Performer - prima ediţie - , joi a avut loc concursul Cănguraşul explorator, apoi am avut o activitate gastronomică - am pregătit clătite, iar vineri am fost la Galleria şi am realizat ornamente pentru Paşti.
         Chiar dacă vremea nu a ţinut cu noi, fiind ploios şi frig, totuşi ne-am simţit bine!


                                            VACANŢĂ   PLĂCUTĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu