miercuri, 8 februarie 2012

After school

Deoarece iarna şi-a intrat în sfarşit în drepturi, nu mai puteam servi masa la Restaurantul hotelului "Ardealul". Aşa că ... azi a fost prima zi în care mancarea a fost adusă la şcoală de o firmă de catering. Ne-am pregătit, am aşezat feţele de masă şi şerveţelele şi am servit masa. Ni s-a părut foarte gustoasă...



Apoi, am făcut împreună ordine şi am început să ne facem temele ca de obicei...




Cand le-am terminat, am citit lecţia de la limba romană. Deoarece am fost fascinaţi de întamplările petrecute lui Dorothy şi căţeluşului Toto, am împrumutat de la biblioteca şcolii cartea "Vrăjitorul din Oz" şi am început să o lecturăm.

Apoi a urmat activitatea suplimentară şi ... "fioroasa dictare"...



 Totuşi ... se pare că nu a fost chiar aşa de fioroasă ... Am luat calificative bune...
Şi, în final, aşteptandu-i pe părinţi, a urmat mult aşteptata joacă!



Astfel a mai trecut o zi din viaţa noastră de şcolari de clasa a II-a !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu